Ketchup eller sylt?



Gick med Issa och köpte dounats efter provet sen for vi hem till henne och fikade. Lyckades även göra en vurpa och skrapade upp knäet lite när vi skulle gå till hennes tvättstuga, bra jobbat Matilda! Som plåster på såret ( haha förutom plåstret jag satte på ) gjorde vi plättar till lunch/middag. Tog en liten p.n när jag kom hem och tanken var att städa sen men jag känner mig inte helt 100 så jag har bara föjt undan nu och tar resten en annan dag. Sitter med silverschampo i håret och ska snart ta tag i idrotts uppgiften som ska vara inne på fredag. Min dag lite kort och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0