@ Mobacken



Anlände nyss till pappa även fast det inte finns någon pappa i huset för tillfället. Idrotten var inställd idag sen tidigare och när jag kommer till skolan för att gå på den ända lektionen som stod på schemat får jag veta att den också är inställd p.g.a sjuk lärare. Så efter att ha hängt i salongen ett tag bestämde sig jag och Evelina att gå till subway och äta lite mackor och kakor. 11.00 avgick sedan bussen till Skellefteå. Hemma hos mamma fixade jag till Pontus gamla rum så att jag har någonstans att vara nu när lillasyster har tagit över mitt gamla. Kvällen har bestått av "hockey tittande" och prat hos Fanny med Anna, Ida och Claudia. Ligger i sängen och roar mig med photo booth, samtidigt som jag försöker få tiden att gå tills min date med J.B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0