Vårkänslor


Taggad klass?

Skinnjacke premiär idag! Solen är nog min bästa vän med tanke på att den alltid får mig på bra humör! I helgen har jag umgåts med skellefte folk , kollat på ponny hopping, klippt en del och bara varit. Igår var jag ledig för tandställningen skulle spännas åt i Skellefteå. Skön dag idag då matteprovet på morgonen var den ända lektionen för dagen. Det blev lunch på stan sen med några classmates innan jag och Matilda följde Maria hem för lite frisör arbete då Maria fick klippa mina toppar och jag Matildas. For en sväng på kvantum innan jag åkte hem och nu hade jag tänk trycka i mig en gröt tallrik innan jag sätter mig och pluggar inför morgondagens NK prov, som är vår ända lektion imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0